Documenten

Je vindt hier documenten en publicaties over overheidscommunicatie.

201 documenten

Vul zoekcriteria in

Vul hier een trefwoord in waarop u wilt filteren.

Periode

Vul hier een start- en/of einddatum als volgt in: DD-MM-JJJJ.

U kunt hier een specifiek type document kiezen, zoals brochures of jaarverslagen.

Sorteren op: Datum / Relevantie

Gebruiksscenario's CASI

Afhankelijk van beschikbare tijd, middelen en aantal deelnemers past een andere toepassing van CASI. Kies uit één van de drie ...

Publicatie | 14-03-2019

Handleiding CASI

Met communicatie kun je het gedrag van mensen veranderen. Om gedragskennis gestructureerd toe te passen in je ...

Publicatie | 14-03-2019

Moet dat nou zo?! Communicatie in tijden van onbehagen

De communicatie van de Rijksoverheid is erop gericht mensen in te sluiten, en niet uit te sluiten, en om het vertrouwen in de ...

Publicatie | 26-02-2019

Dilemmalogica - Koepelrapportage van 4 kwalitatieve deelonderzoeken

Als onderdeel van het Jaarprogramma 2018 van de VoorlichtingsRaad is onderzoek gedaan naar de effectiviteit van Dilemmalogica aan ...

Rapport | 11-02-2019

Monitor Beleving Publiekscommunicatie

Monitor Beleving Publiekscommunicatie Rijksoverheid In de Monitor Beleving Publiekscommunicatie worden de bekendheid, het gebruik ...

Rapport | 19-01-2019

AVG checklist campagnes

Rapport | 14-01-2019

Briefing voor campagnes

Hoe brief je een bureau dat een campagne gaat maken? Lees het in dit stappenplan met format.

Formulier | 11-01-2019

Rijksbreed afwegingskader online middelen

In dit document staan de afspraken die de directies communicatie van de ministeries met elkaar hebben gemaakt over het inzetten ...

Publicatie | 19-09-2018

Richtlijnen voor privacyproof en effectief campagne voeren (concept)

Dienst Publiek en Communicatie (DPC) van het ministerie van Algemene Zaken heeft onderzocht wat de AVG betekent voor de campagnes ...

Rapport | 25-05-2018

Monitor Ontwikkeling Mediagebruik 2018

De MOM, Monitor Ontwikkeling Mediagebruik, is een tweejaarlijks onderzoek naar de impact van media titels op de mening van mensen ...

Publicatie | 24-04-2018